niedziela, 20 stycznia 2013

Julia Bogdańska



1. Ile miałaś lat kiedy po raz pierwszy wystąpiłaś publicznie?
Julia : Z opowiadań rodziców miałam 2 latka kiedy pierwszy raz wystąpiłam publicznie, nie wiem gdzie dokładnie to było, ponieważ było to strasznie dawno i nie pamiętam :)

2. Masz piękny głos, w jaki sposób Go rozwijasz?
Julia : Trenuje sama w domu ;) Jak byłam młodsza chodziłam do muzycznej szkoły yamaha ale było to bardzo krotko i tylko raz w tygodniu . Rok temu jak byłam w Los Angeles , miałam tą przyjemność wziąć lekcje u słynnego Setha Riggsa który uczył takie gwiazdy jak Michael Jackson, Madonna itp. Lekcja była nagrana na płytę i teraz odtwarzam sobie ja w domu i tak trenuje :)

3. Jak dowiedziałaś się o castingu do ,,Bitwy na głosy” i co Cię do tego skłoniło?
Julia : O castingu do "Bitwy na głosy" dowiedziałam się z telewizji , poza tym oglądałam poprzednie edycje. Rodzice podsunęli mi pomysł , ze warto spróbować i stwierdziłam, że w sumie czemu nie. 

4. Czy jak śpiewałaś solówki w ,,Bitwie na głosy” miałaś stres, bałaś się że coś Ci nie wyjdzie?
Julia : Tak, oczywiście zawsze jest stres i uważam , ze to dobrze , bo przynajmniej w moim przypadku mnie to bardzo motywuje . Czułam tą odpowiedzialność za drużynę, która na mnie spoczywała.

5. Jak pogodziłaś naukę w szkole z uczestnictwem w ,,Bitwie na głosy”?
Julia : Przyznam, że nie było łatwo , miałam trochę zaległości, ale później udało mi się to nadrobić i było okej :)) 

6. Czy poznałaś nowych ludzi dzięki ,,Bitwie na głosy”?
Julia : Tak poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi przede wszystkim moja drużynę, z która się bardzo zżyłam , bo codziennie się widywaliśmy i spędzaliśmy bardzo dużo czasu , byliśmy później jak rodzina dla siebie i to było bardzo fajne, nie zapomnę tych miłych chwil. 

7. Co uzyskałaś dzięki programowi ,,Bitwa na głosy”?
Julia : Myślę, że była to bardzo fajna przygoda dzięki której dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy m.in. jak się pracuje w telewizji i ze to jest ciężka praca , nie tak jak to widać tylko przed telewizorem , ale trzeba w to naprawdę włożyć przede wszystkim serce . 

8. Jak to było z ,,Poland, why not..?”
Julia : Jak jeszcze mieszkałam w Żorach zostałam zaproszona przez Briana Allana na casting do Warszawy wiec przyjechaliśmy z tata , miałam przygotowane rożne piosenki , a w ostateczności piosenkę "Hallelujah" która chciałam ominąć , bo nie miałam jej tak super przećwiczonej i chyba nawet tekstu dobrze nie umiałam no , ale Brian właśnie wskazał na ten utwór kiedy zaśpiewałam , powiedział ze bardzo mu się podoba co było dla mnie miłe oczywiście , no i tak się później stało że ta piosenka w moim wykonaniu znalazła się na płycie "Poland Why Not?" i powstał również mój pierwszy teledysk do tego właśnie coveru.

9. Co robisz w wolnym czasie?
Julia : Różne rzeczy, np. Śpiewam , słucham muzyki , leniuchuje , spotykam się ze znajomymi, oglądam telewizje , no dużo tego jest ;) zależy od tego na co mam ochotę.

10. Czy programy ,,Poland, why not..?” oraz ,,Bitwa na głosy” zmieniły jakoś Twoje życie? W jaki sposób?
Julia : Tak zmieniły i to bardzo , bo dzięki temu wybiłam się bardzo i przede wszystkim dały mi możliwość spełnienia marzeń oraz trochę doświadczenia w tym zawodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz