wtorek, 1 stycznia 2013

Luiza Kramek

                                                               Fot: Nicolas Javed


1. Byłaś na walentynkowej sesji z Maćkiem Musiałem do gazety 13. Jak się wtedy czułaś?
Luiza : Byłam podekscytowana, bo pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego wygrać! :)

2. Jesteś popularną osobą w Internecie, gdy idziesz ulicami to zaczepiają Cię ludzie?
Luiza : Nie jestem popularna, a wiec nie zdarzyło mi się by ktoś mnie zaczepił :)

3. Zna Cię również dużo chłopaków, a jak jest z Twoimi sprawami sercowymi?  
Luiza : Aktualnie jest ktoś w moim życiu ;p

4. Czy brałaś jakieś lekcje śpiewu, aby teraz tak śpiewać?
niestety nie..

5.  Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
 Luiza : Planów.. a raczej marzeń mam sporo. Jest ich tak wiele, że nie mogę się zdecydować co chciałabym robić w przyszłości. Jestem w tym temacie tak niezwykle niezdecydowana.. Zobaczymy co czas przyniesie :)


6. Kto jest Twoim idolem i za co Go cenisz?
Luiza : Chociażby Maria Peszek. Urzeka mnie jej twórczość. Jest niezwykle silną kobietą. Imponuje mi jej talent zamykania uczuć w niecodziennych metaforach. 

7. Jaką osobę teraz chciałabyś poznać? 
Luiza : Nie wiem :)

8. Z kim teraz chciałabyś mieć sesje zdjęciową? Dlaczego akurat z tą osobą?
Luiza : Nigdy się nad tym nie zastanawiałam :) i nie jestem wcale na bieżąco z modelingowym i fotografowym światkiem :D


9. Co Cię natchnęło do pisania bloga?
Luiza : Co mnie natchnęło? To chyba tylko nowe wyzwanie :)) Coś nowego, ciekawego. Sporo osób mnie namówiło.

10. Co Ci się najbardziej podobało podczas grania sceny w rodzince.pl?
Luiza : Wszystko było super! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz